2 Ekim 2015 Cuma

Resim Çalışmalarım

Her hakkı saklıdır.

Eskiden çok çizgiroman çizerdim. Ta ki üniversiteyi kazanana kadar. Zor bir bölümü kazandığım için -çok zaman alan- resim çizme çalışmalarımı azaltmıştım. Artık daha da yoğun olduğum için hiç vakit ayıramıyorum. Aşağıda, 17 yaşımdan öñce yapmış olduğum bazı resim ve çizgiromanları göreceksiñiz.


İslamiyetiñ yayılışını añlatan 3 sahîfelik, peygamberimiz döneminde kullanılan kûfî hattla yazdığım resmli añlatım:
 

Dedektif Death adlı çizgiromanım:

Skinoske'yi (Aoy Şiçinosuke) hatırlayan var mı? "Samurayıñ İntikamı". 1986'da her Pazar saat 13'te bizi TRT'ye (o zamanlar sadece o vardı) bağlayan diziniñ kahramanı.


1988 Seul olimpiyatları, Naim Süleymanoğlu 192 kg kaldırırken, o zamanlar 15 yaşımdaydım.

Lisedeyken, hiç silgi kullanmadan, tek seferde çizdiğim, hareketlerini kendim tasarladığım hareket dizisi.

Dünyanın her yerinden savaşçıların bir araya gelerek oluşturduğu bir çetenin hikayesini anlatan,  Ortaokul 3te iken çizdiğim bir çizgiromanın posteri ve ilk iki sayfası. Ne hayal gücüm varmış ama:) 

Yao Lin isimli çizgiromanım. Ortaokul ve lisedeyken uzakdoğu hayranlığım had safhadaydı:)

Ortaokul 2. sınıfta çizdiğim bir çizgiroman. O zamanlar ropido kalemim olmadığı için tükenmez kalemle çizmiştim.

5 yorum: