27 Eylül 2015 Pazar

Hatt Çalışmalarım

Her hakkı saklıdır.

Aslında yaptığım çoğu hatt eserini dağıttığım için elimde pek resim bulunmuyor ama kalanlardan bazılarını buraya koydum.

16 yaşımdayken (1989) yazdığım Yâsîn-i Şerîf
 

Doçentlik dosyam için yazdığım iç kapaklarıñ bazıları:

17 yaşımdayken yazdığım Ta'lik hattında bir yazı:

ve yine 17 yaşımdayken yazdığım Rık'a hattında bir yazı:

Muhtelif hattlarda yazdığım yazılar (aslında daha kalın kesik uçlu kalem kullansaydım daha güzel görünebilirdi):

Peygamberimiz döneminde kullanılan Kûfî yazı (o zamanlar harflere nokta konmuyordu):



Çinli, Japon, Koreli arkadaşlarım yazılarını onlardan güzel yazdığımı söyler:
 




8 yorum:

  1. Hocam, ellerinize sağlık.. hayran kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ellerınıze saglık hakıkaten hayran kalmamak elde degıl, turk dunyası ıcın yapmıs oldugunuz calısmalardan oturu allah sızden razı olsun. blogu gelıstırım bır sayfa olustursanızda su hat ıslerını bıze temelden baslayarak vıdeolar yayımlayarak ogretsenız. gokturkce osmanlıca ve tabıkı guzel yazı her turk ıcın sart, tarıhımız buyuklugu karsısında gercekten bunalr cok onemlı sımdıden tesekkur ederım. saygılar.

      Sil
    2. Öncelikle çok teşekkür ederim. Maalesef zaman problemi yaşıyorum. Kendi mesleğim zaten çok yoğun. KökTürükçe, hatt, resim, düğüm gibi hobilere zaman yaratmak için geceleri uykusuz kalıyorum. Şu an ancak bu kadar yapabiliyorum. Yapmak istediğim çok şey var ama zamanım yok.

      Sil
  2. Maşallah ne kadar yeteneklisiniz. Allah vergisi bu başarılarınız. Daim olsun inşallah

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten güzel yazı ustası

    YanıtlaSil