4 Haziran 2015 Perşembe

KökTörükçe Kolye Uçlarım

Her hakkı saklıdır.

Nihâyet tasarladığım kolye uçlarıma kavuştum. Bu nâdide eserleri hayâta geçiren gerçek sınaatkârlar değerli Bora Bey ve eşi Dilek hanıma çok teşekkür édiyorum.

Kolye Uçları #1
Yazı: Beŋgü Teŋriniŋ Kök Böri Törüki Uz Bitigçi Tügünçi Togrıl Çavdar



Kolye Uçları #2
Üstte:
Tañrı buyurduğu için ülkelileri ülkesiz komuş, kaganlıları kagansız komuş, düşmanları itaatkâr kılmış, dizlilere diz çöktürmüş, başlılara baş eğdirmiş.
Ortada:
Babamızıñ, amcamızıñ kazandığı milletiñ adı sanı yok olmasın diye Türk milleti için gece uyumadım, gündüz oturmadım.
Altta ise kendime özgü hazırladığım bir metn var.


Üretilmiş hâlleri:

4 yorum:

  1. kolyeler satılık mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, kendim için yaptırdım. Ama siz de isterseniz www.dilekbora.com a yaptırabilirsiniz.

      Sil
  2. emeğinize sağlık. çok yakında özümüze dönmemize, Türklüğü anlamamıza ve hatırlamamıza niyet ediyorum...

    YanıtlaSil